Tuesday 21 October 2008

Luahan Hati


Ak ni seorang yg snstif,kdg2 bnde kcik pun ak bsr2kan....ak ni suke berkawan n suke sgt tlg kawan yg dlm kesusahan & yg mmrlukan pertolongan,tp sygnye kdg2 kwn aku ni mcm x menghargai ap yg aku wat tuk diorg....smp kan satu saat 2 ak rasa mcm nak je jd bdk jahat...lau org mntk tlg ak mls nak lyn...tp bile pk2 balik...kjam sgt plak lau aku wt cm2 kat diorg....lagi 1 yg wat ak sdh,lau diorg nak wt pape @ nak join sesuatu bnde 2...ak org last yg diorg ajak....ak ase mcm nk tarik dari je dr belajar kat cni....kwn2 kat cni xsama ngn kwn2 aku mse kat sekolah menengah....nape la aku dpt UDM..lau ak dpt USIM kan best...kwn2 ak sume ada kat sne...lau aku sdh aku msti contact diorg...hny diorg je yg faham ape yg aku ase....k la ckpla dulu tuk kali ni...ape yg aku luahkan ni dah wat aku titiskan air mata....

No comments: